שיטת EMS יודעת להביא לעסק שלך לידים “דלוקים”, שרוצים לקנות את המוצר שלך עוד לפני שהם יודעים מה בדיוק המוצר.
אם לאחרונה התחלת להרגיש שהפרסום נהיה קשה יותר ויקר יותר.
פחות אנשים לוחצים על המודעות.
פחות אנשים צופים בסרטונים.
והלידים שמגיעים קשים ולא ממהרים לקנות.
אז יש לנו בשורה טובה.
שיטת EMS תמשוך לעסק שלך לידים “דלוקים”, שרוצים לקנות את המוצר שלך עוד לפני שהם יודעים מה בדיוק המוצר.
אם יש לך צוות מכירות, אז הם יאהבו לדבר עם הלידים החדשים…
כי לא יהיה יותר צורך לשכנע אותם ולעשות מניפולציות כדי שהם יקנו.
לידים יבואו כבר משוכנעים.
הם יבואו לקנות ולא לבלבל את השכל.
פעם ראשונה השתמשנו בשיטת EMS בישראל ב 2015.
בעקבות צוק איתן העסק שלנו קרס, נכנסנו לחובות עמוקים והיינו חייבים להכניס
כסף מהר כדי לא לפשוט רגל.
בנינו קמפיין לפי שיטת EMS וניצלנו בזכותו מפשיטת רגל.
הפעם השניה הייתה עוד יותר מרשימה. זה קרה ב- 2016.
התוצאה?
תוך שנה אחת בלבד הבאנו עסק חדש מ-0 ל 12 מיליון.
ניתן לדימיון שלך להתפרע, מה יקרה בחיים שלך אם בשנה הקרובה העסק שלך יכניס 12 מיליון 😉
זה הכוח של שיטת EMS.
ב- 2019 פנה אלינו חבר וביקש שנעזור לו להקים עסק חדש…
הבעיה הייתה שהשוק היה רווי.
אבל בזכות שיטת EMS הצלחנו לבנות קמפיין שיווקי שהכניס 1,011,615 ₪ כבר בחודש הראשון.
להזכירך, זה קרה בשוק רווי בעסק חדש בחודש הראשון לפעילות.
כשהקורונה התפרצה לעולמינו עסקים רבים חטפו מכה.
בזכות שיטת EMS ההכנסות בעסקים שלנו צמחו במקום לצנוח.
בטח שמת לב ש…
נהיה קשה יותר ויותר להמציא רעיונות טובים לקמפיינים שיווקיים.
לא משנה באיזה תחום העסק שלך, נראה שהלקוחות כבר ראו הכל.
והיום הם יותר סקפטיים מאי פעם.
אז איך בכל זאת מביאים לקוחות שמוכנים לשלם טוב למרות התנאים הקשים?
התשובה היא – שיטת EMS.
השיטה הזאת יצרה תוצאות פנומנליות ב- 2016 וממשיכה לייצר גם היום ב- 2023
גם כשהשוק שלך עמוס וכל יומיים מתחרה חדש צץ עם הבטחה גדולה יותר מהקודמים לו, בעזרת שיטת EMS אפשר לתפוס תשומת לב של הלקוח ולהראות לו שכאן יש משהו חדש ושונה מכל מה שהוא שמע עליו אי פעם.
ב 3 צעדים פשוטים מאתרים את המסר הנסתר שהלקוח שלך רוצה לשמוע ואף אחד מהמתחרים שלך לא מדבר עליו.
מרוב ההצעות וההבטחות שברובן נשמעות אותו דבר הלקוח לא יודע במי לבחור.
כדי שהלקוח יקנה בעלי עסקים עושים שמיניות באוויר ומבטיחים הבטחות גדולות יותר מהמתחרים שלהם.
אבל זה מכניס אותם לבעיה שהם לא מסוגלים לספק את הסחורה.
בשיטת EMS אין צורך לצעוק חזק ולהבטיח הרים וגבהות.
ישנה נוסחא מאוד פשוטה להראות ללקוח שהפיתרון שלך עדיף על כל הפיתרונות האחרים שיש בשוק בלי להגזים עם הבטחות.
זה נשמע אמין יותר ומושך יותר.
בגלל שבכל חור מנסים למכור לנו משהו אנשים פיתחו חסינות לפרסום ושיווק.
הלקוחות שלך מריחים מקילומטר שמנסים למכור להם משהו והם דוחים את זה באופן אוטומטי עוד לפני שהם יודעים על מה מדובר.
לפעמים הם דוחים דברים שיכולים מאוד לעזור להם בחיים רק בגלל שהם מריחים שיווקיים.
בשיטת EMS יש אלגוריתם ליצירת תוכן שיווקי מאוד חזק שלא נראה שיווקי בכלל.
הלקוחות אוהבים לצרוך את התוכן הזה בלי להבין שהוא מכין אותם לרכישת המוצר שלך.
כמו שכבר שמת לב, זאת שיטת שיווק שונה מהותית משיטות שיווק קלאסי.
קמפיין שיווקי שנבנה בשיטת EMS מושך לידים ״דלוקים״.
לידים שבאים לקנות ולא לבלבל את המוח.
זה מוריד לחץ ממחלקת מכירות ומעלה מורל לנציגי מכירות.
אין יותר שיחות מכירה מתישות עם לקוחות שלא יודעים מה רוצים מהם.
המכירה הופכת להיות נעימה יותר.
כי הליד כבר משוכנע.
אין צורך ״למכור״ לו, הוא כבר קנה את הפיתרון שהמוצר שלך מציע.
אין צורך לעשות עליו מניפולציות.
הקמפיין השיווקי כבר עשה את רוב העבודה.
הלידים כבר רוצים את המוצר שלך לפני שהם יודעים מה בדיוק המוצר.
כל מי שייחשף לשיווק שלך ירגיש שיש פה משהו חדש.
רענן ושונה מכל מה שהם ראו קודם.
זה מה שמספק לנו יתרון בלתי הוגן על פני אחרים כבר 8 שנים ברציפות.
אנחנו לא רוצים לחשוף את השיטה לקהל הרחב, כדי שהיא לא תאבד את היעילות.
אבל בשנה האחרונה עשינו פיצוחים ליזמים המובילים בתחומם בארץ.
וכולם בלי יוצא מהכלל יצאו עם פה פעור.
הבנו שהשיטה הזאת עוד יותר עוצמתית ממה שחשבנו.
אנחנו רוצים לאפשר לקבוצה נוספת לחוות את העוצמה.
כל ההסתכלות שלך על שיווק תשתנה מהותית.
המסרים השיווקיים שלך יעלו רמה.
לא תהיה לך בעיה ליצור תכנים חדשים.
ויהיה לך ברור מה להגיד ואיך להגיד כדי לתפוס תשומת לב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ולעורר אצלו תשוקה למוצר שלך.
EMS הגרסה הדיגיטלית
מבנה התכנית:
המטרה העיקרית של מודול 1 היא לבנות את כל מרכיבי הקמפיין / מנגנון השיווקי.
זו התשתית הנדרשת כדי שנדבר שפה משותפת לקראת הטמעת שיטת EMS.
מודול 1 בנוי מ-5 מודולים ממוקדים מוקלטים כדי שיהיה אפשר למצוא את:
אלו הבונוסים שלך כחלק מהתכנית:
הקורס דה וובינר – הקורס המוביל בישראל למשפכי וובינר
בונוס מספר 1 – קורס דה וובינר – בשווי 4500 ₪
קורס המומחה – איך להפוך את הידע שלך להכנסה אוטמטית
בונוס מספר 2 – קורס המומחה – בשווי 4500 ₪
קורס לבניית VSL שהופך זר מזדמן ללקוח משלם.
נוסחא בדוקה לבניית סרטוני מכירה שהלקוחות לא יכולים להפסיק לצפות בהם!
בונוס מספר 3 – קורס לבניית VSL – בשווי 1597 ₪
טל גלבוע // מייסד “דרך הפראנה”
עופר איל // הבית לכלכלת המשפחה
ג׳ניה רומסקי // מאמן בתחום הדיאטות
יעקב גוטמן // יזם ובסט-סלר מצליח באמזון
כל הרווחים ממכירת התוכנית הולכים להיתרם לטובת משפחת עידן, סמדר ורועי ז״ל ההורים נרצחו בטבח בכפר עזה, הם השאירו אחריהם שלושה ילדים.
מיכאל (9) ועמליה (6) – התחבאו בארונות הבית ושרדו ואביגיל (3) מוחזקת כחטופה ברצועת עזה (לאביגיל יש יום הולדת 4 ב 24.11).
תכנית שיווק בשיטת EMS
גרסה דיגיטלית
נא למלא את הפרטים מטה:
מיד לאחר מילוי הטופס תועבר לדף מאובטח בהצפנת SSL 2048bit בהתאם להנחיות תקן PCI הבינלאומי.