לראשונה בישראל: מבצע מיוחד לבעלי עסקים שנפגעו מהמלחמה

בניית מערך שיווקי בשיטת EMS הנחשבת לשיטת שיווק האפקטיבית בעולם.

שיטת EMS יודעת להביא לעסק שלך לידים “דלוקים”, שרוצים לקנות את המוצר שלך עוד לפני שהם יודעים מה בדיוק המוצר.

הגישה נסגרת בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

אם לאחרונה התחלת להרגיש שהפרסום נהיה קשה יותר ויקר יותר.

פחות אנשים לוחצים על המודעות.

פחות אנשים צופים בסרטונים.

והלידים שמגיעים קשים ולא ממהרים לקנות.

אז יש לנו בשורה טובה.

שיטת EMS תמשוך לעסק שלך לידים “דלוקים”, שרוצים לקנות את המוצר שלך עוד לפני שהם יודעים מה בדיוק המוצר.

אם יש לך צוות מכירות, אז הם יאהבו לדבר עם הלידים החדשים…

כי לא יהיה יותר צורך לשכנע אותם ולעשות מניפולציות כדי שהם יקנו.

לידים יבואו כבר משוכנעים.

הם יבואו לקנות ולא לבלבל את השכל.

פעם ראשונה השתמשנו בשיטת EMS בישראל ב 2015.

בעקבות צוק איתן העסק שלנו קרס, נכנסנו לחובות עמוקים והיינו חייבים להכניס
כסף מהר כדי לא לפשוט רגל.

בנינו קמפיין לפי שיטת EMS וניצלנו בזכותו מפשיטת רגל.

הפעם השניה הייתה עוד יותר מרשימה. זה קרה ב- 2016.

התוצאה?

תוך שנה אחת בלבד הבאנו עסק חדש מ-0 ל 12 מיליון.

ניתן לדימיון שלך להתפרע, מה יקרה בחיים שלך אם בשנה הקרובה העסק שלך יכניס 12 מיליון 😉

זה הכוח של שיטת EMS.

ב- 2019 פנה אלינו חבר וביקש שנעזור לו להקים עסק חדש…

הבעיה הייתה שהשוק היה רווי.

אבל בזכות שיטת EMS הצלחנו לבנות קמפיין שיווקי שהכניס 1,011,615 ₪ כבר בחודש הראשון.

להזכירך, זה קרה בשוק רווי בעסק חדש בחודש הראשון לפעילות.

״בזכות השיטה של חיים וארטיום עברנו את ה- 10 מיליון בהכנסות בשנה הראשונה.״
יעקב גוטמן

כשהקורונה התפרצה לעולמינו עסקים רבים חטפו מכה.

בזכות שיטת EMS ההכנסות בעסקים שלנו צמחו במקום לצנוח.

בטח שמת לב ש…

נהיה קשה יותר ויותר להמציא רעיונות טובים לקמפיינים שיווקיים.

לא משנה באיזה תחום העסק שלך, נראה שהלקוחות כבר ראו הכל.

והיום הם יותר סקפטיים מאי פעם.

אז איך בכל זאת מביאים לקוחות שמוכנים לשלם טוב למרות התנאים הקשים?

התשובה היא – שיטת EMS.

השיטה הזאת יצרה תוצאות פנומנליות ב- 2016 וממשיכה לייצר גם היום ב- 2023

אף אחד בארץ לא הצליח לפצח לי את המסר, רק חיים וארטיום הצליחו!
דורון ליבשטיין
וואו, מה עשיתם לוולר? איזה פיצוח אדיר. ישבנו אתמול על מה שעשיתם וכל הצוות התלהב מזה. פעם הבאה אין מצב שאני לא נוכח בפגישה איתכם.
עומר נהוראי
נפגשתי עם ארטיום כדי שיעזור לי לפצח מסר לפי שיטת EMS לדף מכירה לקורס פרונטלי של מומחית בינלאומית שהבאתי מארה"ב.

התוצאה פשוט פנומנלית!

הקורס סולד אאוט חודשיים לפני הזמן - מכרנו 500 כרטיסים.

לאחר הצלחה גדולה, הזמנתי פגישת פיצוח נוספת לפי שיטת EMS - לדף מכירה לקורס חדש שלא היה כמותו בארץ. הקצאתי 50 מקומות כדי לבדוק היענות.

סולד אאוט תוך 24 שעות!

השיטה עובדת!

שיטת EMS משנה לגמרי את זווית ההסתכלות שלנו. למדתי לחשוב על השיווק מכיוון מרענן ש"מקדש" מחקר שוק מדויק ומעמיק - ועל בסיסו כתיבת קופי מדוייק ואפקטיבי. חיים וארט תותחים בתחומם. נקודה.

זה משדרג משמעותית את צורת החשיבה השיווקית ורלוונטי לא רק לפרוייקט אלא לכל הפעילות השיווקית בעסק - ממליץ בחום רב!
מארק ליידן
״חיים וארטיום הם הנשק הסודי שלי. בזכות הטיפ שהם נתנו לי יצרתי את ההשקה הכי גדולה בישראל בתחום הדיאטות.״
ג'ניה רומסקי

למה שיטת EMS אפקטיבית גם בתנאי שוק מאוד קשים ומייצרת מכירות גם כשכל המתחרים מדממים?

כי היא פותרת 3 אתגרים עיקריים:

עומס הצעות והבטחות גדולות בתחום

קושי לבחור את הפיתרון המתאים

1. עומס הצעות והבטחות גדולות בתחום.

גם כשהשוק שלך עמוס וכל יומיים מתחרה חדש צץ עם הבטחה גדולה יותר מהקודמים לו, בעזרת שיטת EMS אפשר לתפוס תשומת לב של הלקוח ולהראות לו שכאן יש משהו חדש ושונה מכל מה שהוא שמע עליו אי פעם.

ב 3 צעדים פשוטים מאתרים את המסר הנסתר שהלקוח שלך רוצה לשמוע ואף אחד מהמתחרים שלך לא מדבר עליו.

2. קושי לבחור את הפיתרון המתאים.

מרוב ההצעות וההבטחות שברובן נשמעות אותו דבר הלקוח לא יודע במי לבחור.

כדי שהלקוח יקנה בעלי עסקים עושים שמיניות באוויר ומבטיחים הבטחות גדולות יותר מהמתחרים שלהם.

אבל זה מכניס אותם לבעיה שהם לא מסוגלים לספק את הסחורה.

בשיטת EMS אין צורך לצעוק חזק ולהבטיח הרים וגבהות.

ישנה נוסחא מאוד פשוטה להראות ללקוח שהפיתרון שלך עדיף על כל הפיתרונות האחרים שיש בשוק בלי להגזים עם הבטחות.

זה נשמע אמין יותר ומושך יותר.

3. הלקוחות מריחים שיווק מקילומטר.

בגלל שבכל חור מנסים למכור לנו משהו אנשים פיתחו חסינות לפרסום ושיווק.

הלקוחות שלך מריחים מקילומטר שמנסים למכור להם משהו והם דוחים את זה באופן אוטומטי עוד לפני שהם יודעים על מה מדובר.

לפעמים הם דוחים דברים שיכולים מאוד לעזור להם בחיים רק בגלל שהם מריחים שיווקיים.

בשיטת EMS יש אלגוריתם ליצירת תוכן שיווקי מאוד חזק שלא נראה שיווקי בכלל.

הלקוחות אוהבים לצרוך את התוכן הזה בלי להבין שהוא מכין אותם לרכישת המוצר שלך.

כמו שכבר שמת לב, זאת שיטת שיווק שונה מהותית משיטות שיווק קלאסי.

קמפיין שיווקי שנבנה בשיטת EMS מושך לידים ״דלוקים״.

לידים שבאים לקנות ולא לבלבל את המוח.

זה מוריד לחץ ממחלקת מכירות ומעלה מורל לנציגי מכירות.

אין יותר שיחות מכירה מתישות עם לקוחות שלא יודעים מה רוצים מהם.

המכירה הופכת להיות נעימה יותר.

כי הליד כבר משוכנע.

אין צורך ״למכור״ לו, הוא כבר קנה את הפיתרון שהמוצר שלך מציע.

אין צורך לעשות עליו מניפולציות.

הקמפיין השיווקי כבר עשה את רוב העבודה.

הלידים כבר רוצים את המוצר שלך לפני שהם יודעים מה בדיוק המוצר.

כל מי שייחשף לשיווק שלך ירגיש שיש פה משהו חדש.

רענן ושונה מכל מה שהם ראו קודם.

עד היום שיטת EMS הייתה הקלף הסודי שלנו.

זה מה שמספק לנו יתרון בלתי הוגן על פני אחרים כבר 8 שנים ברציפות.

אנחנו לא רוצים לחשוף את השיטה לקהל הרחב, כדי שהיא לא תאבד את היעילות.

אבל בשנה האחרונה עשינו פיצוחים ליזמים המובילים בתחומם בארץ.

וכולם בלי יוצא מהכלל יצאו עם פה פעור.

הבנו שהשיטה הזאת עוד יותר עוצמתית ממה שחשבנו.

אנחנו רוצים לאפשר לקבוצה נוספת לחוות את העוצמה.

כדי לתמוך בעסקים שנפגעו בישראל החלטנו לתת גישה לתכנית EMS
שמלמדת את כל השיטה מא' עד ת' במחיר שלא היה מעולם ולא יחזור אף פעם

שדרגנו את התוכנית, הוספנו דוגמאות, השחזנו הסברים.

אחרי התוכנית:

כל ההסתכלות שלך על שיווק תשתנה מהותית.

המסרים השיווקיים שלך יעלו רמה.

לא תהיה לך בעיה ליצור תכנים חדשים.

ויהיה לך ברור מה להגיד ואיך להגיד כדי לתפוס תשומת לב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ולעורר אצלו תשוקה למוצר שלך.

EMS הגרסה הדיגיטלית
מבנה התכנית:

מודול 1 מחקר שוק- בניית שפה משותפת

המטרה העיקרית של מודול 1 היא לבנות את כל מרכיבי הקמפיין / מנגנון השיווקי. 

זו התשתית הנדרשת כדי שנדבר שפה משותפת לקראת הטמעת שיטת EMS. 

מודול 1 בנוי מ-5 מודולים ממוקדים מוקלטים כדי שיהיה אפשר למצוא את:

  • כאבים
  • תועלות 
  • מחקר שוק
  • אוואטר
  • USP
מודול 2 נוסחת התקווה, היכרות עם שיטת EMS ואיתור הבעיה האמיתית
  • נבין לעומק את נוסחת התקווה ע״ב 7 עסקים אמיתים מתחומים שונים, כדי שכל אחד יבין לעומק איך הנוסחה הזאת משנה לחלוטין את זווית השיווק.
  • נאתר בעיה אמיתית שעוצרת את הלקוחות שלך מלהשיג את מה שהם רוצים.
  • נאתר את המנגנון הייחודי שיוצר את הבעיה האמיתית שאף אחד מהמתחרים שלך לא מדבר עליו. 
מודול 3 איתור המנגנון הייחודי
  • נאתר מהו המנגנון הייחודי שפועל מאחורי הקלעים של המוצר שלך ופותר את הבעיה האמיתית.
  • נמצא שם “סקסי” לשיטה שלך שמבוססת על המנגנון הייחודי.
מודול 4 מודל המאזניים
  • נבין על מה צריך לשים דגש בשיווק שלך.
  • נרכיב את נוסחת “התקווה” הייחודית שלך.
מודול 5 בניית הצעה של 1M-10M בשנה
  • נלמד מהם 5 מרכיבים של הצעת 10M.
  • נאתר את כל הבעיות הנלוות של הלקוח שלך שההצעה צריכה לפתור.
  • נבנה הצעה של 1M-10M בשנה.
מודול 6 התאמת המשפך לפי שיטת EMS
  • נלמד על סוגי משפכים שונים ונאתר את המשפך שהכי מתאים לעסק שלך.
  • נבין איך משלבים את נוסחת התקווה שהרכבנו בכל חלק במשפך.
  • ונבנה תוכנית בנייה של המשפך.
מודול 7 התאמת נכסי הסושיאל לפי שיטת EMS
  • נתאים את התכנים לפי שיטת EMS לכל עולמות הסושיאל מדיה.
  • הנוסחא הפרטית של ארטיום ליצירת מודעות לפייסבוק לפי שיטת EMS.
  • הנוסחא הפרטית ליצירת מודעות יוטיוב מושכות לפי שיטת EMS.
מודול 8 הרצת המשך
  • ניקח את כל המרכיבים שלמדנו ובנינו עד עכשיו ונרכיב אותם לתוכנית פשוטה וממוקדת לתחילת הקמפיין השיווקי שלך.
מודול 9 מי הם שכירי החרב שלנו?
  • הדרכת בונוס- איך לבחור איש פרסום ומה הקריטריונים שצריכים להיות.
  • הדרכת בונוס – איך לבחור את נותן השירות / פרילנסרים בכל תחום בעסק שלך.
  • הדרכת בונוס – מה אני צריך לעשות בעצמי בעסק ומה התפקידים שכדאי לי ״לשחרר״.

אלו הבונוסים שלך כחלק מהתכנית:

בונוס 1 קורס דה וובינר בשווי 4500 ₪

הקורס דה וובינר – הקורס המוביל בישראל למשפכי וובינר

  • תקבלו נוסחא מדוייקת ובדוקה לבניית מצגת של מיליון דולר לוובינר שלכם, אנחנו באופן אישי משתמשים בה בכל הוובינרים שלנו ושל הלקוחות שלנו כדי ליצור מבול של מכירות בוובינרים השיא שלנו עומד על 1,400,000 ₪ בוובינר אחד בלבד!
  • תקבלו נוסחאות לחימום הקהל כדי שכמה שיותר אנשים יגיעו לוובינר שלכם כאשר הם נלהבים וממש מצפים לוובינר שלכם.
  • תקבלו את עקרונות לפולואפ שממקסם מכירות לאחר שהוובינר מסתיים.

בונוס מספר 1 – קורס דה וובינר – בשווי 4500 ₪

בונוס 2 קורס המומחה בשווי 4500 ₪

קורס המומחה – איך להפוך את הידע שלך להכנסה אוטמטית

  • תקבלו נוסחא מדוייקת ובדוקה לבניית מוצרי מידע שהלקוחות שלכם רוצים.
  • איך לאתר את הצורך והרצון של הלקוחות שלכם ולעטוף את הידע שלכם בצורה כזאת שהלקוח יגיד- ״וואו זה בדיוק מה שחיפשתי״!
  • הנוסחא הפרטית שלנו למכירת מוצרי מידע והפיכת התהליך הזה לאוטומטי.

בונוס מספר 2 – קורס המומחה – בשווי 4500 ₪

בונוס 3 קורס לבניית VSL בשווי 1597 ₪

קורס לבניית VSL שהופך זר מזדמן ללקוח משלם.

נוסחא בדוקה לבניית סרטוני מכירה שהלקוחות לא יכולים להפסיק לצפות בהם!

  • תקבלו נוסחא בת 15 שלבים לבניית תסריט מהפנט לסרטון מכירה שאפשר להכין מהמחש בלי צורך בהפקה ועיצוב ועריכה מיוחדת.
  • תוכלו להפיק סרטון מכירה איכותי שגם נותן ערך ללקוח, גם מייצר לו חווית צפייה מעניינת וגם מוכר את המוצר שלכם.
  • תקבלו נוסחא לבניית סרטוני אפ סיילים שמוכרים מוצרים נוספיים שלכם ללקוחות קיימים.

בונוס מספר 3 – קורס לבניית VSL – בשווי 1597 ₪

שמי אפרת עזריאל ואני בעלת עסק לעיצוב אירועים. השתתפתי בסדנא שלכם שמלמדת את שיטת EMS. הדבר הראשון שרציתי לומר זה שהיא פשוט מעיפה את המוח! היא פתחה אותי לכיוונים שלא חשבתי עליהם התלהבתי מאוד מהתוכן והרעיון. ודבר השני זה שפשוט בא לי ללכת ולהתחיל לנסות ליישם אותה בעסק שלי. ממקום של כמו שאמרתם לצעוק הכי חזק ולדחוף הכי הרבה ללקוח, פשוט הלכנו לכיוון אחר לגמרי ושם נתתם לנו כלים לעבוד. הסדנא חובה בעיניי לכל בעל עסק. תודה רבה לכם! למדתי מכם המון.
אפרת עזריאל

הגישה נסגרת בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות
״לפני שעבדתי עם חיים וארטיום עשיתי 60,000 בחודש. אחרי שהתחלתי לעבוד איתם קפצתי ל- 180,000 בחודש וההכנסה המשיכה לעלות באופן יציב.״
עידן וולר

טל גלבוע // מייסד “דרך הפראנה”

בעולם השיווק לא הרבה אנשים יכולים לחדש. חיים וארטיום הבטיחו שהם יחדשו... ותכלס, הם עמדו בהבטחה!

עופר איל // הבית לכלכלת המשפחה

זה כמעט בלתי נתפס איך אפשר לקבל את כל התורה השיווקית שעסק צריך בקורס אחד

ג׳ניה רומסקי // מאמן בתחום הדיאטות

חיים וארטיום הם אחד מהנשקים הסודיים שלי​

יעקב גוטמן // יזם ובסט-סלר מצליח באמזון

חיים וארטיום יכולים לקחת אתכם ל-Level חדש לגמרי​

מצפים לעבוד איתך!

ההשקעה שלך:

בתשלום אחד

4,997 ₪ בלבד!

או בעד 6 תשלומים
רק 833x6 ₪

כל הרווחים ממכירת התוכנית הולכים להיתרם לטובת משפחת עידן, סמדר ורועי ז״ל ההורים נרצחו בטבח בכפר עזה, הם השאירו אחריהם שלושה ילדים.

מיכאל (9) ועמליה (6) – התחבאו בארונות הבית ושרדו ואביגיל (3) מוחזקת כחטופה ברצועת עזה (לאביגיל יש יום הולדת 4 ב 24.11).

שלושת הילדים

מיכאל (בן 9)

אביגיל (מוחזקת בשבי)

עמליה (בת 6)

תכנית שיווק בשיטת EMS
גרסה דיגיטלית

נא למלא את הפרטים מטה:

מיד לאחר מילוי הטופס תועבר לדף מאובטח בהצפנת SSL 2048bit בהתאם להנחיות תקן PCI הבינלאומי.

דילוג לתוכן