הדרך הבטוחה להיות מוצף בלקוחות ב- 2024 היא...

לבנות מערך שיווקי בשיטת EMS הנחשבת לשיטת שיווק האפקטיבית בעולם

שיטת EMS יודעת להביא לעסק שלך לידים “דלוקים”, שרוצים לקנות את המוצר שלך עוד לפני שהם יודעים מה בדיוק המוצר.

אם לאחרונה התחלת להרגיש שהפרסום נהיה קשה יותר ויקר יותר.

פחות אנשים לוחצים על המודעות.

פחות אנשים צופים בסרטונים.

והלידים שמגיעים קשים ולא ממהרים לקנות.

אז יש לנו בשורה טובה.

שיטת EMS תמשוך לעסק שלך לידים “דלוקים”, שרוצים לקנות את המוצר שלך עוד לפני שהם יודעים מה בדיוק המוצר.

אם יש לך צוות מכירות, אז הם יאהבו לדבר עם הלידים החדשים…

כי לא יהיה יותר צורך לשכנע אותם ולעשות מניפולציות כדי שהם יקנו.

לידים יבואו כבר משוכנעים.

הם יבואו לקנות ולא לבלבל את השכל.

פעם ראשונה השתמשנו בשיטת EMS בישראל ב 2015.

בעקבות צוק איתן העסק שלנו קרס, נכנסנו לחובות עמוקים והיינו חייבים להכניס
כסף מהר כדי לא לפשוט רגל.

בנינו קמפיין לפי שיטת EMS וניצלנו בזכותו מפשיטת רגל.

הפעם השניה הייתה עוד יותר מרשימה. זה קרה ב- 2016.

התוצאה?

תוך שנה אחת בלבד הבאנו עסק חדש מ-0 ל 12 מיליון.

ניתן לדימיון שלך להתפרע, מה יקרה בחיים שלך אם בשנה הקרובה העסק שלך יכניס 12 מיליון 😉

זה הכוח של שיטת EMS.

ב- 2019 פנה אלינו חבר וביקש שנעזור לו להקים עסק חדש…

הבעיה הייתה שהשוק היה רווי.

אבל בזכות שיטת EMS הצלחנו לבנות קמפיין שיווקי שהכניס 1,011,615 ₪ כבר בחודש הראשון.

להזכירך, זה קרה בשוק רווי בעסק חדש בחודש הראשון לפעילות.

״בזכות השיטה של חיים וארטיום עברנו את ה- 10 מיליון בהכנסות בשנה הראשונה.״
יעקב גוטמן

כשהקורונה התפרצה לעולמינו עסקים רבים חטפו מכה.

בזכות שיטת EMS ההכנסות בעסקים שלנו צמחו במקום לצנוח.

בטח שמת לב ש…

נהיה קשה יותר ויותר להמציא רעיונות טובים לקמפיינים שיווקיים.

לא משנה באיזה תחום העסק שלך, נראה שהלקוחות כבר ראו הכל.

והיום הם יותר סקפטיים מאי פעם.

אז איך בכל זאת מביאים לקוחות שמוכנים לשלם טוב למרות התנאים הקשים?

התשובה היא – שיטת EMS.

השיטה הזאת יצרה תוצאות פנומנליות ב- 2016 וממשיכה לייצר גם היום ב- 2024

נדמיין רגע מצב…

קמת בבוקר ולמרות שיש מלחמה , למרות שיש אזעקות, יש תחום אחד שגורם לך להרגיש שלווה ורוגע…

השיווק שלך, התוכן השיווקי שלך מותאם לתקופה ומצליח להעביר את המסר ולמשוך לקוחות בלי ליצור תגובות אנטי.

אנשים שנחשפים לשיווק שלך מרגישים שהם רוצים את המוצר שלך ומבינים שהם צריכים אותו עכשיו.

השיווק שלך לא מייצר התנגדויות, אלא מדליק תשוקה.

זאת יכולה להיות המציאות שלך!

זה מה ששיטת ems יכול לעשות עבורך.

ברור שזה לא יקרה מחר.

כמו כל דבר טוב בחיים, זה דורש השקעה כדי להטמיע את השיטה בעסק שלך.

למזלך, עזרנו כבר לעשרות בעלי עסקים להטמיע את השיטה ולהשיג תוצאות יוצאות דופן בזכותה.

עכשיו אנחנו כאן כדי להראות לך איך להטמיע אותה בעסק שלך!

אף אחד בארץ לא הצליח לפצח לי את המסר, רק חיים וארטיום הצליחו!
דורון ליבשטיין
וואו, מה עשיתם לוולר? איזה פיצוח אדיר. ישבנו אתמול על מה שעשיתם וכל הצוות התלהב מזה. פעם הבאה אין מצב שאני לא נוכח בפגישה איתכם.
עומר נהוראי
נפגשתי עם ארטיום כדי שיעזור לי לפצח מסר לפי שיטת EMS לדף מכירה לקורס פרונטלי של מומחית בינלאומית שהבאתי מארה"ב.

התוצאה פשוט פנומנלית!

הקורס סולד אאוט חודשיים לפני הזמן - מכרנו 500 כרטיסים.

לאחר הצלחה גדולה, הזמנתי פגישת פיצוח נוספת לפי שיטת EMS - לדף מכירה לקורס חדש שלא היה כמותו בארץ. הקצאתי 50 מקומות כדי לבדוק היענות.

סולד אאוט תוך 24 שעות!

השיטה עובדת!

שיטת EMS משנה לגמרי את זווית ההסתכלות שלנו. למדתי לחשוב על השיווק מכיוון מרענן ש"מקדש" מחקר שוק מדויק ומעמיק - ועל בסיסו כתיבת קופי מדוייק ואפקטיבי. חיים וארט תותחים בתחומם. נקודה.

זה משדרג משמעותית את צורת החשיבה השיווקית ורלוונטי לא רק לפרוייקט אלא לכל הפעילות השיווקית בעסק - ממליץ בחום רב!
מארק ליידן
״חיים וארטיום הם הנשק הסודי שלי. בזכות הטיפ שהם נתנו לי יצרתי את ההשקה הכי גדולה בישראל בתחום הדיאטות.״
ג'ניה רומסקי

למה שיטת EMS אפקטיבית גם בתנאי שוק מאוד קשים ומייצרת מכירות גם כשכל המתחרים מדממים?

כי היא פותרת 3 אתגרים עיקריים:

עומס הצעות והבטחות גדולות בתחום

קושי לבחור את הפיתרון המתאים

1. עומס הצעות והבטחות גדולות בתחום.

גם כשהשוק שלך עמוס וכל יומיים מתחרה חדש צץ עם הבטחה גדולה יותר מהקודמים לו, בעזרת שיטת EMS אפשר לתפוס תשומת לב של הלקוח ולהראות לו שכאן יש משהו חדש ושונה מכל מה שהוא שמע עליו אי פעם.

ב 3 צעדים פשוטים מאתרים את המסר הנסתר שהלקוח שלך רוצה לשמוע ואף אחד מהמתחרים שלך לא מדבר עליו.

2. קושי לבחור את הפיתרון המתאים.

מרוב ההצעות וההבטחות שברובן נשמעות אותו דבר הלקוח לא יודע במי לבחור.

כדי שהלקוח יקנה בעלי עסקים עושים שמיניות באוויר ומבטיחים הבטחות גדולות יותר מהמתחרים שלהם.

אבל זה מכניס אותם לבעיה שהם לא מסוגלים לספק את הסחורה.

בשיטת EMS אין צורך לצעוק חזק ולהבטיח הרים וגבהות.

ישנה נוסחא מאוד פשוטה להראות ללקוח שהפיתרון שלך עדיף על כל הפיתרונות האחרים שיש בשוק בלי להגזים עם הבטחות.

זה נשמע אמין יותר ומושך יותר.

3. הלקוחות מריחים שיווק מקילומטר.

בגלל שבכל חור מנסים למכור לנו משהו אנשים פיתחו חסינות לפרסום ושיווק.

הלקוחות שלך מריחים מקילומטר שמנסים למכור להם משהו והם דוחים את זה באופן אוטומטי עוד לפני שהם יודעים על מה מדובר.

לפעמים הם דוחים דברים שיכולים מאוד לעזור להם בחיים רק בגלל שהם מריחים שיווקיים.

בשיטת EMS יש אלגוריתם ליצירת תוכן שיווקי מאוד חזק שלא נראה שיווקי בכלל.

הלקוחות אוהבים לצרוך את התוכן הזה בלי להבין שהוא מכין אותם לרכישת המוצר שלך.

כמו שכבר שמת לב, זאת שיטת שיווק שונה מהותית משיטות שיווק קלאסי.

קמפיין שיווקי שנבנה בשיטת EMS מושך לידים ״דלוקים״.

לידים שבאים לקנות ולא לבלבל את המוח.

זה מוריד לחץ ממחלקת מכירות ומעלה מורל לנציגי מכירות.

אין יותר שיחות מכירה מתישות עם לקוחות שלא יודעים מה רוצים מהם.

המכירה הופכת להיות נעימה יותר.

כי הליד כבר משוכנע.

אין צורך ״למכור״ לו, הוא כבר קנה את הפיתרון שהמוצר שלך מציע.

אין צורך לעשות עליו מניפולציות.

הקמפיין השיווקי כבר עשה את רוב העבודה.

הלידים כבר רוצים את המוצר שלך לפני שהם יודעים מה בדיוק המוצר.

כל מי שייחשף לשיווק שלך ירגיש שיש פה משהו חדש.

רענן ושונה מכל מה שהם ראו קודם.

עד היום שיטת EMS הייתה הקלף הסודי שלנו.

זה מה שמספק לנו יתרון בלתי הוגן על פני אחרים כבר 8 שנים ברציפות.

אנחנו לא רוצים לחשוף את השיטה לקהל הרחב, כדי שהיא לא תאבד את היעילות.

אבל בשנה האחרונה עשינו פיצוחים ליזמים המובילים בתחומם בארץ.

וכולם בלי יוצא מהכלל יצאו עם פה פעור.

הבנו שהשיטה הזאת עוד יותר עוצמתית ממה שחשבנו.

אנחנו רוצים לאפשר לקבוצה נוספת לחוות את העוצמה.

כדי לתמוך בעסקים שנפגעו בישראל החלטנו לפתוח מחזור נוסף של תכנית EMS וללמד את כל השיטה מא' עד ת' במחיר סמלי

שדרגנו את התוכנית, הוספנו דוגמאות, השחזנו הסברים והוספנו חבילת בונוסים פסיכית.

אחרי התוכנית:

כל ההסתכלות שלך על שיווק תשתנה מהותית.

המסרים השיווקיים שלך יעלו רמה.

לא תהיה לך בעיה ליצור תכנים חדשים.

ויהיה לך ברור מה להגיד ואיך להגיד כדי לתפוס תשומת לב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ולעורר אצלו תשוקה למוצר שלך.

מבנה התכנית:

מודול 1 מחקר שוק- בניית שפה משותפת

המטרה העיקרית של מודול 1 היא לבנות את כל מרכיבי הקמפיין / מנגנון השיווקי. 

זו התשתית הנדרשת כדי שכולנו נדבר שפה משותפת לקראת הטמעת שיטת EMS. 

מודול 1 בנוי מ-5 מודולים ממוקדים מוקלטים כדי שתוכלו למצוא את:

  • כאבים
  • תועלות 
  • מחקר שוק
  • אוואטר
  • USP
מודול 2 נוסחת התקווה, היכרות עם שיטת EMS ואיתור הבעיה האמיתית
  • נבין לעומק את נוסחת התקווה ע״ב 7 עסקים אמיתים מתחומים שונים, כדי שכל אחד יבין לעומק איך הנוסחה הזאת משנה לחלוטין את זווית השיווק.
  • נאתר בעיה אמיתית שעוצרת את הלקוחות שלכם מלהשיג את מה שהם רוצים.
  • נאתר את המנגנון הייחודי שיוצר את הבעיה האמיתית שאף אחד מהמתחרים שלך לא מדבר עליו. 
מודול 3 איתור המנגנון הייחודי
  • נאתר מהו המנגנון הייחודי שפועל מאחורי הקלעים של המוצר שלכם ופותר את הבעיה האמיתית.
  • נמצא שם “סקסי/ ייחודי” לשיטה שלכם שמבוססת על המנגנון הייחודי.
מודול 4 מודל המאזניים
  • נבין על מה צריך לשים דגש בשיווק שלכם.
  • נרכיב את נוסחת “התקווה” הייחודית שלכם.
מודול 5 בניית הצעה של 1M-10M בשנה
  • נלמד מהם 5 מרכיבים של הצעת 10M.
  • נאתר את כל הבעיות הנלוות של הלקוח שלכם שההצעה צריכה לפתור.
  • נבנה הצעה של 1M-10M בשנה.
כנס אמצע בניית הצעה של 1M-10M בשנה הלכה למעשה
  • נפגש למפגש בלייב (אונליין) של 4 שעות, שבו נעבוד על ההצעות שלכם ונחדד אותן.
  • נביא את ההצעות ממצב של 80% למצב של 95%-99% כך שהן יהיו קשות לסרוב.
  • נבין איך להשתמש בשליף שיצרנו כדי לחזק כל תוכן שיווקי שלנו.
מודול 6 התאמת המשפך לפי שיטת EMS
  • נלמד על 4 סוגי משפכים שונים ונאתר את המשפך שהכי מתאים לעסק שלכם.
  • נבין איך משלבים את נוסחת התקווה שהרכבנו בכל חלק במשפך.
  • ונבנה תוכנית בנייה של המשפך.
מודול 7 פירוק המשפך לגורמים
  • נכין את כל החלקים של המשפך.
  • נעבוד על הדפים הרלוונטיים למשפך החכם.
  • נבנה מסלול חכם ללקוח הפוטנציאלי שלך מרגע החשיפה הראשונה ועד הרגע שהוא רוכש ממך.
מודול 8 בניית המשפך הלכה למעשה
  • אחרי שבחרנו את המשפך ובנינו את התוכן שלו לפי שיטת EMS, נלמד איך טכנית להרכיב אותו ולהכין את המשפך החכם ליציאה לאור.
  • נלמד על כלים פשוטים שמתאימים גם לאנשים לא טכניים.
מודול 9 פינישים אחרונים - מעבר על המשפך
  • נעבור לכם על המשפכים שהכנתם.
  • ניתן לכם דגשים לדיוק ותיקון לפני עליה לאוויר.
  • נכין את המשפך שלכם לעליה לאוויר.
מודול 10 התאמת נכסי הסושיאל לפי שיטת EMS
  • נתאים את התכנים לפי שיטת EMS לכל עולמות הסושיאל מדיה.
  • בניית הפרסונל בראנד ברשתות- איך לבנות את המותג שלך ולחזק את מכירת המוצרים שלך.
  • הנוסחא הפרטית של ארטיום ליצירת מודעות לפייסבוק לפי שיטת EMS.
  • הנוסחא הפרטית ליצירת מודעות יוטיוב מושכות לפי שיטת EMS.
מודול 9 מי הם שכירי החרב שלנו?
  • הדרכת בונוס- איך לבחור איש פרסום ומה הקריטריונים שצריכים להיות.
  • הדרכה בונוס – איך לבחור את נותן השירות / פרילנסרים בכל תחום בעסק שלכם.
  • הדרכת בונוס – מה אני צריך לעשות בעצמי בעסק ומה התפקידים שכדאי לי ״לשחרר״.

אלו הבונוסים שתקבל כחלק מהתכנית:

בונוס 1 סדנת סוף פרונטלית בשווי 2997 ₪

סדנת סוף פרונטלית- המודל העסקי המשולם

  • נפגש למפגש פרונטלי של 6 שעות שבו נלמד אין מייצרים שקט נפשי וביטחון כלכלי בשיטת מרקטינג אבולושן.
  • נלמד על 10 עקרונות היהלום (הסודיים של חיים וארטיום) לשיווק שיבדלו אתכם מהמתחרים שלכם.
  • נבין איך להפוך את הדיגיטל ממקום מפחיד ולא צפוי למקור הכנסה יציב ששמור על יציבות גם בתקופות קשות.

בונוס מספר 1 – סדנת סוף פרונטלית – בשווי 2997 ₪

בונוס 2 קורס בניית מוצר דיגיטלי ביום אחד בשווי 1997 ₪

קורס בניית מוצר דיגיטלי ביום אחד

  • אנחנו הולכים לתת לך את השליף הפרטי שלנו ליצירת קורסים דיגיטליים איכותיים, חדים ומבוקשים. השליף הזה מקצר לנו את תהליך היצירה. בעזרתו אנחנו יוצרים קורס דיגיטלי תוך שעות ספורות.
  • איך לגזור מתוך הקורס שלך מתנה חינמית “מושלמת”, בעזרתה ניתן למשוך לקוחות אידיאליים למשפך שלך.
  • מהו סוג הקורס הדיגיטלי שהכי מתאים לעסק שלך?
  • תוך יום אחד יש לך קורס!

בונוס מספר 2 – קורס בניית מוצר דיגיטלי ביום אחד – בשווי 1997 ₪

בונוס 3 קורס דה וובינר בשווי 4500 ₪

הקורס דה וובינר – הקורס המוביל בישראל למשפכי וובינר

  • תקבלו נוסחא מדוייקת ובדוקה לבניית מצגת של מיליון דולר לוובינר שלכם, אנחנו באופן אישי משתמשים בה בכל הוובינרים שלנו ושל הלקוחות שלנו כדי ליצור מבול של מכירות בוובינרים השיא שלנו עומד על 1,400,000 ₪ בוובינר אחד בלבד!
  • תקבלו נוסחאות לחימום הקהל כדי שכמה שיותר אנשים יגיעו לוובינר שלכם כאשר הם נלהבים וממש מצפים לוובינר שלכם.
  • תקבלו את עקרונות לפולואפ שממקסם מכירות לאחר שהוובינר מסתיים.

בונוס מספר 3 – קורס דה וובינר – בשווי 4500 ₪

בונוס 4 קורס לבניית VSL בשווי 1597 ₪

קורס לבניית VSL שהופך זר מזדמן ללקוח משלם

נוסחא בדוקה לבניית סרטוני מכירה שהלקוחות לא יכולים להפסיק לצפות בהם!

  • תקבלו נוסחא בת 15 שלבים לבניית תסריט מהפנט לסרטון מכירה שאפשר להכין מהמחש בלי צורך בהפקה ועיצוב ועריכה מיוחדת.
  • תוכלו להפיק סרטון מכירה איכותי שגם נותן ערך ללקוח, גם מייצר לו חווית צפייה מעניינת וגם מוכר את המוצר שלכם.
  • תקבלו נוסחא לבניית סרטוני אפ סיילים שמוכרים מוצרים נוספיים שלכם ללקוחות קיימים.

בונוס מספר 4 – קורס לבניית VSL – בשווי 1597 ₪

בונוס 5 איך להביא לידים חמים ורלוונטיים למשפך שלך בשווי 997 ₪

הדרכה ייחודית על איך להביא נרשמים לוובינר. בהדרכה נלמד:

  • איך למצוא את האנשים שכבר רוצים את המוצר שלכם ולהביא אותם לוובינר.
  • איך בונים קמפיין שמסנן את האנשים הלא רלוונטיים ומביא לדף הרשמה את הלקוחות הפוטנציאלים שמעוניינים במוצר שלכם.
  • כל הדגשים, התבניות האסטרטגיות לבניית מודעות שמביאות לקוחות איכותיים שאוהבים לשלם.

בונוס מספר 5 – איך להביא לידים חמים ורלוונטיים למשפך שלך – בשווי 997 ₪

בונוס 6 אסטרטגיות הסושיאל מדיה בשווי 2597 ₪

קורס ייחודי מא׳-ת׳ איך להתנהל בעולם הסושיאל מדיה.  בקורס נלמד:

  • איך למצוא בפייסבוק את האנשים שכבר רוצים את המוצר שלכם ולהביא אותם למשפכים שלכם.
  • איך מתכננים קמפיינים שמסננים את האנשים הלא רלוונטים ומביא לדף הרשמה את הלקוחות הפוטנציאלים שמעוניינים במוצר שלכם.
  • כל הדגשים, התבניות האסטרטגיות לבניית תוכנית פרסום אמיתית שמביאה לקוחות איכותיים שאוהבים לשלם.

בונוס מספר 6 – אסטרטגיות הסושיאל מדיה – בשווי 2597 ₪

בונוס 7 סדנה לכתיבת סדרת מיילים בשווי 1997 ₪

סדנה לכתיבת סדרת מיילים שהופכת אנשים זרים שלא הכירו אתכם ללקוחות אוהדים.

  • אנחנו נלמד שיטה ליצירת מערכת יחסים חמה וחזקה עם הרשימה.
  • עקרונות חזקים שגורמים לקוראים שלך להתמכר למיילים שלך ולחכות לכל מייל בציפיה.
  • דרך מוכחת שגורמת לקוראים להתאהב במיילים שלך מהרגע הראשון ולראות בך דמות סמכותית.
  • נבין ביחד מהו המייל החשוב ביותר בסדרה שיקבע האם הקוראים שלך יעריכו אותך או יזלזלו בך. נבין את המבנה שלו, את המטרה העיקרית ואת העקרונות הפסיכולוגיים שהופכים אותו לכל כך עוצמתי.
  • נלמד איך לבלוט בתיבה ולהיות המייל הראשון שקוראים, גם אם יש 100 מיילים חדשים. נבין מה הגורם העיקרי לזה ולמה אין לזה שום קשר לכותרת טובה.

בונוס מספר 7 – אסטרטגיות הסושיאל מדיה – בשווי 1997 ₪

בונוס 8 2 פגישות מנטורית התוכנית בשווי 2394 ₪
  • אנחנו לא רוצים שהידע הזה ישאר לכם במייסד התאורטי, לכן הוספנו 2 פגישות עם מנטורית התוכנית שיעזרו לכם ליישם עם הכוונה מדויקת ומותאמת לעסק שלכם את מה שנלמד בתוכנית.
  • הפגישה הראשונה תתקיים לפני תחילת התוכנית כדי להשחיז איתכם ביחד את המוצר\שירות שבו כדאי שתתמקדו בתוכנית עצמה.
  • הפגישה השנייה תתקיים בסוף התהליך בה אתם תבנו תוכנית מדויקת להמשך ותדעו איך להמשיך לצמוח לאחר שהתוכנית תסתיים.

בונוס מספר 8 – 2 פגישות  מנטורית התוכנית – בשווי 2394 ₪

בונוס 9 קהילה יחודית - אבולושן אקספרס בשווי 2485 ₪

גישה לקהילה יחודית – אבולושן אקספרס

  • אתם תקבלו גישה למשך 4 חודשים שלמים בקהילת אבולושן אקספרס. בכל עת, כל שאלה הקשורה ליישום התכנית, ניתן להעלות לקהילה (בקבוצה) ולקבל מענה ישירות.
  • ניתן גם לקבל מענה בשליחת אימייל ייעודי עבור התוכנית.

בונוס מספר 9 – קהילה יחודית אבולושן אקספרס – בשווי 2485 ₪

בונוס 2 קורס המומחה בשווי 4500 ₪

קורס המומחה – איך להפוך את הידע שלך להכנסה אוטמטית

  • תקבלו נוסחא מדוייקת ובדוקה לבניית מוצרי מידע שהלקוחות שלכם רוצים.
  • איך לאתר את הצורך והרצון של הלקוחות שלכם ולעטוף את הידע שלכם בצורה כזאת שהלקוח יגיד- ״וואו זה בדיוק מה שחיפשתי״!
  • הנוסחא הפרטית שלנו למכירת מוצרי מידע והפיכת התהליך הזה לאוטומטי.

בונוס מספר 2 – קורס המומחה – בשווי 4500 ₪

בונוס 4 פגישת ייעוץ עם מנהל המחלקה הטכנית בשווי 997 ₪

פגישת ייעוץ עד 40 דקות, שבה:

  • נבין את הפלואו הקיים בעסק שלך.
  • נבין מה הצעד הבא לשדרוג המערך הטכני בעסק.
  • מהפגישה יוצאים עם טיפים לשדרוג המשפך ברמה הטכנית ובכלל,
    והכרה של הכלים המרכזיים שרלוונטיים לצמיחה של העסק שלך כרגע.

בונוס מספר 4 – פגישת ייעוץ עם מנהל המחלקה הטכנית – בשווי 997 ₪

בונוס 5 צ׳ק ליסט לדף מכירה בשווי 997 ₪

צ׳ק ליסט מיוחד שבעזרתו תבנו דף מכירה שמאוד יהיה קשה לא לקנות את המוצר שלכם.

  • תגלו מהן הטעויות שמבריחות את הלקוחות מדף המכירה.
  • תקבלו נוסחא לסדר הנכון שחייבים להקפיד עליו כדי שדף המכירה יהפוך גולשים ללקוחות.
  • תדעו איך ליצור זרימה בדף שיוצרת סקרנות שבגללה הגולש לא יוכל להפסיק לקרוא את הדף שלכם.

בונוס מספר 5 – צ׳ק ליסט לדף מכירה – בשווי 997 ₪

בונוס 7 מי הם שכירי החרב שלי? בשווי 1497 ₪
  • הדרכת בונוס- איך לבחור איש פרסום ומה הקריטריונים שצריכים להיות.
  • הדרכה בונוס – איך לבחור את נותן השירות / פרילנסרים בכל תחום בעסק שלכם.
  • הדרכת בונוס – מה אני צריך לעשות בעצמי בעסק ומה התפקידים שכדאי לי ״לשחרר״.

בונוס מספר 7 – מי הם שכירי החרב שלי? – בשווי 1497 ₪

בונוס 5 3 חודשים במועדון לגיון הג׳וקר בשווי 1791 ₪

אתם תקבלו גישה למשך 3 חודשים שלמים בלגיון הג׳וקר – מועדון ה-VIP שלנו לבעלי עסקים. בכל עת, כל שאלה הקשורה ליישום התכנית, ניתן להעלות לקהילת הלגיון ולקבל מענה ישירות מאיתנו.

בונוס מספר 9 – מועדון לגיון הג׳וקר – בשווי 597 ₪ לחודש (1791 ₪ ל-3 חודשים)

בונוס 6 ניתוח אישי למשפך בשווי 1997 ₪

ניתוח אישי למשפך שלכם במסגרת החברות שלכם בלגיון.

  • נעבור על המשפך בלייב וננתח מהם החלקים שכדאי לשפר כדי להעלות את הביצועים של המשפך.
  • נאתר נקודות כשל במשפך שגורמות ללקוח לצאת מהפלואו.
  • תקבלו צ׳ק ליסט שיפורים מדויק.

בונוס מספר 10 – ניתוח אישי למשפך – בשווי 1997 ₪

מגה בונוס פגישת פיצוח תוכן עם ארטיום בשווי 10,000 ₪

פגישת פיצוח תוכן עם ארטיום בסיום התהליך

  • בפגישה אחרי מספר דקות איתך ורצף של כמה שאלות הוא כנראה ידע איזו עטיפה הלקוחות הפוטנציאליים שלך רוצים לראות כדי להתנפל על המוצר שלך!
  • ארטיום יעזור לך להסביר מסר שנשמע בנאלי ומסובך בצורה חדשנית, מושכת, מסקרנת והכי חשוב – פשוטה.
  • תתאימו את המסר שיושב לך בראש לשפה שהלקוח הפוטנציאלי שלך מבין.

מגה בונוס – פגישת פיצוח תוכן עם ארטיום בסיום התהליך – בשווי 10,000 ₪

שמי אפרת עזריאל ואני בעלת עסק לעיצוב אירועים. השתתפתי בסדנא שלכם שמלמדת את שיטת EMS. הדבר הראשון שרציתי לומר זה שהיא פשוט מעיפה את המוח! היא פתחה אותי לכיוונים שלא חשבתי עליהם התלהבתי מאוד מהתוכן והרעיון. ודבר השני זה שפשוט בא לי ללכת ולהתחיל לנסות ליישם אותה בעסק שלי. ממקום של כמו שאמרתם לצעוק הכי חזק ולדחוף הכי הרבה ללקוח, פשוט הלכנו לכיוון אחר לגמרי ושם נתתם לנו כלים לעבוד. הסדנא חובה בעיניי לכל בעל עסק. תודה רבה לכם! למדתי מכם המון.
אפרת עזריאל
״לפני שעבדתי עם חיים וארטיום עשיתי 60,000 בחודש. אחרי שהתחלתי לעבוד איתם קפצתי ל- 180,000 בחודש וההכנסה המשיכה לעלות באופן יציב.״
עידן וולר

טל גלבוע // מנטור, מרצה ומייסד “דרך הפראנה”

בעולם השיווק לא הרבה אנשים יכולים לחדש. חיים וארטיום הבטיחו שהם יחדשו... ותכלס, הם עמדו בהבטחה!

עופר איל // הבית לכלכלת המשפחה

זה כמעט בלתי נתפס איך אפשר לקבל את כל התורה השיווקית שעסק צריך בקורס אחד

חני בלייכר // מנכ״לית Carepoint

תוך 5 ימים הרווחתי 23,500 שקל.... זה שווה כל שקל. אם יש לכם התלבטות, אז אין התלבטות - תיקחו את התוכנית של חיים וארטיום!

ג׳ניה רומסקי // מאמן בתחום הדיאטות

חיים וארטיום הם אחד מהנשקים הסודיים שלי​

יעקב גוטמן // יזם ובסט-סלר מצליח באמזון

חיים וארטיום יכולים לקחת אתכם ל-Level חדש לגמרי​

ההרשמה לתכנית הטמעת שיטת EMS סגורה.
רוצה שנעדכן אותך במידה ונפתח את התוכנית שוב?

אם שאלתם את עצמכם…

האם יש אחריות לתוכנית?

משהו עקרוני שסיגלנו לעצמנו לפני מספר שנים, למוצרים שלנו אין אחריות. אנחנו מאמינים שאחריות זה מפלט וסיבה לא ליישם את הנלמד.

לכן אנחנו הפסקנו להציע אחריות כדי שרק הרציניים ביותר יירשמו לתוכניות והקורסים שלנו.

רק מי שרוצה לקחת את הידע וליישם הלכה למעשה.

יחד עם זאת, ישראל נמצאת במצב מלחמה ובעלי עסקים רבים נפגעו מזה. לכן החלטנו הפעם לצאת מגדרינו ולתת לכם אחריות לתוכנית.

לאחריות שלנו קוראים אחריות היישום!

מה אומרת האחריות היישום:

אם בתום התוכנית, עשיתם את הכל לפי מה שלימדנו, העלתם קמפיין לאוויר והוא לא עובד.

אתם פונים אלינו ומוכיחים לנו שעשיתם הכל לפי מה שלימדנו, העלתם קמפיין לאוויר, הוא לא עובד ולא מביא לידים.

התנאים שלנו לאחריות היישום:

ועדיין הקמפיין שלכם לא עובד?

אז אנחנו נשב איתכם וננתח איתכם את המשפך שלכם, ניתן לכם פידבקים אישיים ונעבוד איתכם עד שהוא יעבוד!

מבחינתנו זאת הכי אחריות שיכולה להיות!
המטרה שלנו היא שתרשמו לתוכנית שלנו כדי לעשות ולהצליח!

תכנית שיווק בשיטת EMS
גרסה דיגיטלית

נא למלא את הפרטים מטה:

מיד לאחר מילוי הטופס תועבר לדף מאובטח בהצפנת SSL 2048bit בהתאם להנחיות תקן PCI הבינלאומי.

הרשמה לקבלת עדכונים על המחזור הבא של תכנית השיווק בשיטת EMS (במידה ויהיה)

נא למלא את הפרטים מטה:

דילוג לתוכן